Bland tulpaner & kuddar

Jag längtar efter våååår medan jag väntar och längtar
piffar jag upp hemmet med tulpaner och nya soffkuddar.
Går dagen ägnades framför symaskinen det tog inte så
lång tid och det blev väldans bra eller vad sägs?


                               Bild:privat

Sen har jag tänkt byta gardinerna till någon färg som finns på kuddarna.
Det kommer att bli vårigt och fint!
Kanske skulle jag ha gjort ytterligare 2st kuddar...får fundera!

Jag har provat men faller tillbaka...dom vita tulpanerna är favoriterna.
Dom känns rätt och passar bra här hemma!
Men till påsk kanske man ska slå på stort och köra blandat!?


         Bild:www.google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0