Ider...

Igår gjorde jag ett inlägg, men idag finns det inte...
Måste ha blivit kortslutning i skallen!
Så nu provar jag igen och hoppas att det går bättre.
Tyckte inte det var så länge sen jag bloggade men
ack så fel jag har det har ju gått en massa dagar sen!

Jag är sjukt sugen på att köpa mig en kamera!
Börja fota det jag gillar och tycker om, damma av
mina fotokunskaper som jag skaffade mig under mina
år då jag läste media...mm, jag vill, jag vill!

Nu finns det ytterligare en sak att spara pengar till.
Men jag ska ragga lite fotningsobjekt till min "fotomapp".


                    Bild: Stina Axelsson


I övrigt längtar jag efter vår och sommar.
Jag har en ide som jag är sugen på att genomföra!
Tror det kommer bli toppen bra, i sommar blir det
röda goda små jordgubbar...
Fast först ska snön smälta, sen ska virke och pallkragar
införskaffas där efter jord, markduk,sten och plantor.


                bild:www.google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0