I vår trädgård

Jag skämmer iallafall inte bort mina kära läsare med inlägg :/
Får se hur många som fortfarande hänger här...

Senaste tidens lediga tid har ägnats åt trädgården.
Jag har snyggat till slänten på framsidan och byggt land.
Okej, inte helt själv men iallafall!
Det är inte helt klart än men snart det ska fyllas med lite
mer jord innan det är helklart men snart så...


                           bild: Privat

Första spadtagen är gjorda, bara att fortsätta...



                                bild: Privat

Så nu är klematisen på plats, sten högen ska väck sen är det dags att
stapla timmer som ska hålla emot jordmassan.


                                bild: Privat

Här är vårat land jordgubbar, smultron och svartvinbär är på plats
och mer ska det bli hallon, rödavinbär och örter, mumms!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hello! Jag kan ju iaf ge mig till känna. Jag tittar in då och då! Jättefint blir det i trädgården. Gröna fingrar indeed! Kram /Sara

2012-06-10 @ 21:35:13
URL: http://omorfoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0