?

Symaskinen är framme!
Dags att damma av den lite och sy inget
jätte konstigt men gardin nere till källaren, överdrag
till sänggaveln i gästrummet och ev. kappa till gästrum.
Men tyget som jag tänkt sy gardin av till gästrummet var
från början ett tyg till sängen men K tyckte inte lika som jag
därför köpte jag ett annat tyg men det känns inte 100% rätt.

Så nu är frågan om jag ska sy gardinkappa av det tyget som först
var tänkt till sängen eller om jag ska sy överdrag till sängen iallafall.
Tänkte jag skulle sätta mig och sy nu så kanske,kanske att jag hinner
lägga upp lite före och efterbilder på gästrumet som nu är ganska klart!


bild:www.google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0