Hamster?

Tittade runt på Ikea och hittat ett överkast.
Tror att detta skulle bli fint i gästrummet!



                bild: www.ikea.se

Hittade ett par vita gardiner i gömmorna igår dessa
har jag ny sytt om till kappa.
Dock måste jag köpa en rullgardin först innan jag
sätter upp kappan då dom nuvarande gardinerna går
att dra för fönstret när vi får gäster som ska sova.

Ytterligare ett tyg hittades som ska anv. till sänggaveln.
Hm, det kanske är dags att gå igenom vad det är man har
i garderoben, skönt att det fanns något passande!
Man skulle ju kunna tro att man är en hamster...

Nu ska jag leta vidare efter något sängbord om jag inte skulle
hitta något som passar i tycke och smak blir det en kub!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0